- zlepšit své komunikační dovednosti a umět řešit konfliktní situace
- naučit se zásady efektivní komunikace
- zvládat krizové situace prostřednictvím praktických cvičení
- výstupem kurzu je osvědčení o absolvování
Datum, čas a místo
Termín kurzu bude stanoven podle předběžného zájmu. V případě zájmu vyplňte tento dotazník.
Kurz se uskuteční v Institutu vzdělávání a poradenství
(V Lázních 42/3, 159 00 Praha 5 - Malá Chuchle).
Poplatek
4 500,- Kč za osobu
- v ceně je občerstvení
- po přihlášení vyčkejte prosím na email od organizátora k zaslání údajů pro úhradu a další informace
Program kurzu
08:30 - 09:00
Prezence
Institut vzdělávání a poradenství, V Lázních 42/3, Praha 5 - Malá Chuchle
9:00-11:15
Základy komunikace s klienty
Význam efektivní komunikace s klienty, základy verbální a neverbální
Zvládání konfliktních situací
Co to vlastně konflikt je? Jak na emoce, které jsou s ním spojené?
Co nám může konflikt přinést?
Co se stane, když se mu vyhýbám?
Jaké jsou cesty k jeho řešení?
11:15-12:00
Přestávka
12:00-15:30
Zvládání krizových situací s klienty - zásady efektivní komunikace
Krizová komunikace, techniky vyjednávání, řešení stresu a obtížných situací v komunikaci s klientem, zásady profesionální komunikace s klienty
Soubory ke stažení
Pozvánka na kurz ivp-plakat-uspesna-komunikace-s-klientem.pdf | Velikost 253.44 kB | Stáhnout soubor |